Wie ben ik?

Een koppige en eigenzinnig Fries. Geboren en getogen in de mooie stad Leeuwarden. Ik ben gek op lekker eten, kleding, schoenen, make-up, haar, interieur en nog veel meer. Na met mijn studie te zijn gestopt dit jaar wil ik mijn eigen ding gaan doen. Maar waar te beginnen en wat te doen..

Een blog over mijn avonturen, tips, kleding, eten, of terwijl mijn leven, leek me een goed begin. Ik woon met mijn beste vriendin (die ook is gestopt met haar studie) samen in een flatje buiten het centrum. We proberen elkaar te motiveren om bezig te blijven en gezond te leven, wat helaas niet altijd lukt. Vaak koken we samen, eten we samen en we doen elke dag een workout voor de tv.

Zelf wil ik meer nieuwe dingen proberen zoals nieuwe recepten uitproberen en veel reizen. Voor deze zomer sta ik er al goed voor, ik ga namelijk 2 weken summer school doen in Praag en daarna ga ik terug langs Boedapest en Berlijn. Omdat ik voor summer school toch mijn laptop moet meenemen ben ik ook van plan om daar regelmatig te bloggen.

Deze blog zal over van alles gaan, van mijn favoriete kleding tot aan reisverslagen.

Meral Anne

Plaats een reactie