Fitness

Omdat de zomer er alweer aankomt probeer ik weer een beetje in vorm te komen. Mijn eetgewoontes zal ik moeten aanpassen en ook de hoeveelheid beweging die ik krijg. Ik houd enorm van koekjes, brownie, taart, dropjes, snoepjes noem maar op! Helaas blijkt het dat deze lekkernijen niet veel goeds doen voor je figuur.

Dus vanaf nu minder snoepen, en vaker naar de sportschool. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, zoals we waarschijnlijk allemaal wel weten. Gelukkig heb ik een huisgenootje die ook klaar wil zijn voor deze zomer, dus we gaan er tegenaan! Als eerste goede actie zijn we begonnen met de 30 day squad challenge, en tegelijker tijd doen we ook de 30 day butt challenge (we zijn ondertussen al bij dag 10).

Je eetgewoontes aanpassen is een groot deel van het afvallen. Omdat ik van lekker eten houd vind ik dit heel erg lastig. Daarom beginnen we klein. Ik mag geen snoep of drop meer zelf kopen. Dit betekend dat ik thuis dus een stuk minder snoep, maar als ik op een feestje ben is het oké! Zelf irriteer ik me namelijk vaak aan mensen die niks eten op verjaardagen en daarbij vertellen dat ze op de lijn moeten letten.

Plaats een reactie